יום שני, 18 במאי 2009

זוג צעצוע - שיחה מקדימה ברשת

התכתבתי עם האישה במשך אחר צהריים שלמים במסנג`ר. זו הייתה התכתבות נחמדה, משום שזרמנו לגמרי ביחד. היא ידעה לשאול שאלות שאני אהבתי לענות עליהן. אמנם לא סיפרה על עצמה הרבה למעט העובדה שהיא בת 44, נשואה ואוהבת להשתעשע וכן, תמיד הייתה לה פנטזיה למצוא זוג צעיר שישמשו לה בתור צעצועים.

הייתי מגורה מהשיחה במיוחד וכאשר היא ביקשה שאפתח מצלמה ואעשה כל מיני דברים מולה, שמחתי לעשות זאת.

היו לה בקשות משעשעות כמו להיעמד בתנוחות מסוימות, אחר כך לשים על עצמי חפצים שונים ומשונים ולבסוף כמובן, בקשה שאראה לה איך מענג את עצמי ואת זה כמובן שעשיתי בשמחה.

בשש בערב היא הודיעה לי שאני מוצא חן בעיניה והיא תשמח לפגוש אותי ואת בת זוגי השבוע. החלפנו מספרי טלפון וקבענו שאם נצליח, נתאם פגישת היכרות למחר אחר הצהריים.

כשסגרה, לא התאפקתי והרצתי את המספר בגוגל ונפלתי מהמקום. הבחורה הזו הייתה מנכ”לית של חברה ששמה הלך לפניה. אפשר היה לקרוא עליה לא מעט וגם מצאתי כמה תמונות לא הכי ברורות ולא הכי טובות, אבל לפחות כאלו שנתנו לי מושג איך היא נראית.

אביבית נכנסה אלי לחדר בשמונה בערב. היא הייתה עייפה, עבר עליה יום לא קל. שלחתי אותה למקלחת ואחר כך הכנתי לה משהו לאכול ואז עיסיתי את גבה ותוך כדי סיפרתי לה על חוויות אחר הצהריים ובעיקר, על הממצאים שמצאתי. זה הדליק אותה עוד יותר. “וואי, זה ממש מתאים לי הקטע הזה” אמרה.

להוט ומלא התלהבות התקשרתי על הבוקר אל המספר שניתן לי. בטלפון היא נשמעה קצת קרירה ומסויגת, אבל אפשר היה לסלוח לה, היא הייתה כנראה באמצע פגישה. קבענו שנדבר שוב, אבל רק בשעה אחת וחצי התקשרה אלי, התנצלה, אמרה שהייתה עסוקה ושאלה אם נהיה פנויים בשעות אחר הצהריים. שלחתי סמס לאביבית וביררתי איתה והיא אמרה שכן, היא תוכל להתפנות וקבענו בבית קפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה